Sylvia

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Sylvia - 3 maj 2013 21:38

Det var Melvins stora dag igår! Till vår fina skönsång vaknade han och sängen fylldes snabbt av sönderrivet inslagspapper. Högst på önskelistan stod en egen iPad. Så det och ett fodral fick han av oss och farmor och farfar. Lite fick han själv också lägga till. Ett par byxor blev det också men dem slängde han snabbt undan!

Som vanligt när det är födelsedag får födelsedagsgrisen ? bestämma frukost och middag! Det blev sandwich till frukost (smörgås som smörgås) och pannkakor till middag. Popcorn fick runda av kvällen!

Imorgon är det släktkalas och idag har jag bakat kladdkakor. Smörgåstårtan är beställd så imorgon slipper vi den galna stressen som det annars brukar bli när vi har kalas.

Njut av fredagen och våren!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards