Sylvia

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Sylvia - 29 april 2013 22:45

Åhå...så var denna sega måndag över! Vi hade ju en latdag i lördags vilket resulterade i fullt ös hela dagen igår. Presentfix, trädgårdsfix och barnkalasinbjudningar skulle delas ut.
Varit sååå trött på jobb idag. Tur att alla känner sig trötta så det inte bara
är jag. Vi börjar alltid veckan med morgonmöte och gemensam frukost på jobb vilket känns lugnt och bra. Mjukstart på veckan!

Idag har jag småfixat här hemma eftersom vi ska ha våra kära vänner, familjen Andersson på middag imorgon. Tänk att det redan är Valborg! Hoppas vädret blir bra för alla eldars skull (även vår egen då vi ska grilla).

På onsdag är det valpbesök :) undrar hur det känns när och om vi bestämt oss efter detta besök? Vi diskuterar redan namn här hemma, galet nog. Gissa vem som redan har fastnat för ett...jo Jonas! Han som inte ville bli involverad (hoppas innerligt han kommer på bättre tankar).

Kommer ni ihåg min julklapp från Jonas - en jättesöt Odd Molly kofta? Den innehöll ull och jag är superkänslig för det. Jag lämnade tillbaka den och fick ett tillgodokvitto och ett löfte om att nya vårkoftor i bomull skulle komma i början av februari. De där koftorna kom aldrig! Jag får bara svävande svar varje gång jag frågat. Idag blev jag så trött på att vänta (jag tror inte att de får in några) så jag köpte något helt annat! Är besviken på denna butik, i vilken jag inte ens brukar handla i. Ett par skor blev det, de dyraste jag någonsin ägt! Ville nämligen inte köpa någon blus eller liknande som kostar 1500kr när jag inte ens hört märket tidigare. Ett par snygga italienska kängor i nappa med nitar kändes mer prisvärt, även om det också är dyrt. Bling bling...

På återseende!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards