Sylvia

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Sylvia - 20 april 2013 22:52

Vilken härlig lördag det blev! Jenny hämtade mig i förmiddags och vi körde till tjejmässan i bygdegården i Strövelstorp. Mässan var mycket mindre än jag föreställt mig så efter en knapp timme kände man sig nöjd. Det fanns mycket smycken där och både jag och Jenny köpte vars ett läderarmband. Jag köpte också en "tassel" för den roliga sakens skull.

Vi körde inom Ängelholm på hemvägen och stannade för att äta lunch. Det visade sig att Ängelholms city var ett riktigt mysigt ställe denna soliga lördag. Vi kollade in affärerna och jag hittade en "Sylvia-affär" som jag ska försöka besöka fler gånger, "systrarna Olsson".

Det har varit en lugn eftermiddag och kväll. Dammråttorna fick sig en omgång och toaletten likaså. Jonas har skurat plattor i trädgården och i morgon kanske vi hinner få ut trädgårdsmöblerna.

Imorgon är det fulltecknat schema. Melvin ska spela sin första seriematch och sen ska jag sälja fika när Olivers lag spelar. På eftermiddagen är det städdag för Melvins lag och i tre timmar ska vi gå och plocka skräp i Rydebäck. Är lagom taggad inför städgrejen! Hinner liksom inte ens med att städa ordentligt hemma. Hade hellre skänkt pengarna själv och haft de tre timmarna hemma. Egoistiskt och bekvämt tänkt kanske men alla timmar man har är guld värda!

Hoppas ni alla haft en underbar dag i solen!

Av Sylvia - 20 april 2013 08:48

Igår var det träff på Rya för oss mammor och hängivna Fortunasupportrar. Annica bjöd på vin och ostbricka. Himmelriket för denna diethungrande mamma! Glömde ta bilder i ren hänförelse. Mmm.. vad gott det är med ost. En mycket trevlig kväll och mycket trevliga mammor. Oj vad vi är laddade och på söndag är det hemmamatch mot Svalöv.

Idag är det tjejmässa i bygdegården i Strövelstorps mellan kl 11-17. Jag och min svägerska Jenny ska köra dit och titta på alla fina saker. Hm...kan bli dyrt!

Måste bara visa detta underbara foto som Jonas hittade i sin jobbedator igår. Jag blir helt rörd av titta på det, killarna är såå fina.



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards