Sylvia

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Sylvia - 16 april 2013 20:48

Av Sylvia - 16 april 2013 15:34

.....är en överraskning! Det kan vara både positiva och negativa överraskningar.


Igår följde jag med Jenny till "Sörens granna blommor", bara namnet fick mig att vilja följa med! Jag behövde också nya växter till krukan utanför dörren då mina penséer frusit ihjäl. Vi hann vara där i 2 minuter så ringde Oliver och sa att han skadat sig. En kille i åttan hade varit med på fotboll på KG och råkat sparka Oliver på knäet så att han inte kunde gå! Han tyckte att knäet hade flyttat på sig och han hade jätteont. Såklart....nu har ju hans tå läkt så då ska det ju hända något nytt.


Jonas kom hem från jobb i samma veva så han hämtade Oliver. Vi spontangrillade hos familjen Lilja sen körde Jonas mig och Melvin hem och fortsatte till akuten med Oliver. Där fick de vänta i fem timmar tills de gav upp 01:45 och körde hem. Vi hann precis somna så kallade Melvin. Jag gick upp till honom och möttes av en nerkräkt
säng! Var kom detta ifrån? Som tur är blev det inte mer utav det. Men ingen vidare natt och logistiska problem med jobb/VAB. Jonas var hemma till 12:30 och jag kom hem 14:00. Oliver är fortfarande hallt men har inte lika ont och Melvin är hängig.


Kul dag att börja dieta på!! Men har man bestämt sig så har man. Ska köra en vecka med påsar från God balans för att se om jag kan komma ur mitt sockersug och tappa några kg. Funkar det blir det kanske en vecka till och sen GI igen. Det blir några tuffa dagar nu när kroppen töms på kolhydrater.


Nu ska jag ut och plantera mina fina blommor som jag köpte hos Sören!


Ps. Om någon vill köpa linnen, strumpor m m från newbody så säljer jag för Fortuna FF. Kolla in deras hemsida newbody.se. De håller väldigt hög kvalitet och de lämnar 1års garanti. Pengarna vi samlar in går till Melvins lag.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards