Sylvia

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Sylvia - 2 april 2013 21:39

Vaknade till -6 grader ute och med träningsvärk i benen efter gårdagens trapats. Inväntar fortfarande dagen då man studsar upp ur sängen! Är så himla trött - alltid. Uppåt dagen kändes det bättre och idag blev det faktiskt fler plusgrader än det varit på ett bra tag. Vågar man känna vårkänslor? Tror att jag ska ta min vårjacka imorgon. Man får väl helt enkelt bita ihop och frysa på morgonen!

På tisdagar är det mest en massa skjutsande fram och tillbaka. Melvin tränar fotboll och Oliver parkour. Idag tittade jag en stund på Olivers träning då jag var nyfiken på vad man gör på parkouren. Kom fram till att det inte borde vara en bra sport för Oliver med tanke på hans skadepotential!

Går i väntans tider.... när det gäller saker som jag beställt. Ett armband från MOW design som jag beställde för längesedan. Säkert två veckor före vi åkte till London. Två krukor från Zelected by Houze borde också komma vilken dag som helst. När de har kommit ska jag köpa ranunkler till dem. Tillhör mina favoritblommor.

För övrigt tänker, drömmer och andas jag hund! Önskar jag kunde stänga av, men det går inte. Speciellt inte sen jag fick höra att det skulle gå bra att ha med hunden till jobb. Jag kollar blocket minst två gånger per dag. Läser valpsidor om hur man ska göra, kollar youtube efter klipp på Shih Tzu, och det finns en uppsjö! Denna ras är väldigt poppis i USA. Det finns många bra klipp som berättar och visar hur bitiga valpar är och tips på hur man ska göra, badning och trimning. Det finns såklart många klipp som visar hur lättlärd rasen är med olika tricks, sitt, ligg, rulla runt, vacker tass osv.

Suck...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards