Sylvia

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Sylvia - 27 mars 2013 20:40

Soligt ännu en dag och jag är så tacksam för det. Behöver allt ljus jag kan få! Är ni också så där vårtrötta och energilösa?

Ämnet hund kom upp på jobb igår och det verkade inte alls vara några problem att ta med hunden med till jobb. Blev först så himla glad och kände att då är det inga problem längre! Men jag glömde J där ett tag i glädjeruset.

Idag har Bette varit hemma hos barnen. Mc Donalds fixade lunchen och det tillhör ju killarnas favorit precis som pannkakorna igår. Kompislek med lovlediga kompisar har det också varit idag. Och simskola såklart! Melvin simmade 100 meter idag, jätteduktig. Snart sitter simborgarmärket där!

Nu ikväll har jag bakat småkakor till påsk. En ny variant på syltkakor, med lemoncurd och vallmofrön. Blev sådär tycker jag...

Melvin har tappat en tand ikväll och just nu är hans leende fullt av gluggar! Men lika söt, go och glad.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards