Sylvia

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Sylvia - 25 mars 2013 23:00

Påsklovet har börjat och det innebär pussel på hög nivå. Jonas har varit hemma med killarna idag. Imorgon kommer morfar, på onsdag kommer Jonas moster Bette och på torsdag får Oliver klara sig själv och Melvin ska vara hos Melker. Jag har fullbokat på jobb med tillträden och deadline för vår annons så inget extraledigt för mig.

Ikväll har jag besökt en gammal arbetskamrat på deras gård Månstorp i Klippan. Vi är fyra goa tjejer som jobbat tillsammans och vill fortsätta träffas och dela livets olika faser. Njuter verkligen av våra träffar. God mat naturligtvis och en underbart god dumlekaka till kaffet. Just nu lyser GI-dieten med sin frånvaro! Kul att få träffa Ingrids barn Alice och Olof och även Emmas Axel som fick hänga med. Jag och Axel hade det bra bak i bilen på både dit och hemresan. Så gullig!

När jag kom hem ikväll väntade ett JÄTTE stort påskägg på köksön. Familjen Thorsson hade lämnat det som en påskhälsning från Zimba. Ägget innehöll allt från godis, vin, ost, påskgula ljus till ett armband till mig! Snacka om att bli överraskad och glad. Tänk att få ha så fina vänner omkring sig.

Nä...nu ska jag försöka somna trots sent kaffedrickande och en proppfull mage! Känns sådär...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards