Sylvia

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Sylvia - 24 mars 2013 20:36

Idag har vi firat farfar som egentligen inte fyller år förrän på påskafton. Sin födelsedag firar han i USA...och dit är vi inte bjudna! Vi träffades till lunch och har sedan ätit tills vi körde hem för 40 minuter sedan. Önskar jag ägde en onepiece i stl XXL! Otroligt god kycklinggratäng med päron, till detta pressad potatis och sallad. Efter maten brukar man få EN efterträtt men det visade sig vara en efterrättsbuffé. Hemmagjord daimglass, crème brülée och pavlova med färsk frukt och vispad grädde. Redan här var jag såå mätt. På kalas ska man ju ha tårta och såklart fick vi det till kaffet också lite senare. Mår illa nu! Kan liksom inte låta bli att ta av alla godsakerna.

På kalaset fick vi reda på en väldigt trevlig nyhet. Nämligen att kusin Liam ska bli storebror vilket han talade om för oss alla. Jättekul och spännande. Ska det bli den nionde pojken i släkten? Eller den första flickan? I slutet av september får vi veta.

Idag har en söt och underbar liten kille fyllt två år. Mitt fadderbarn Elias. Honom ska vi fira längre fram med pompa och ståt. Det ser jag fram emot.




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards