Sylvia

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Sylvia - 13 mars 2013 18:46

Ingen rolig syn imorse när man kom upp och såg att marken var täckt av ett 1 dm tjockt duntäcke i form av snö!
Vill ha vår nu och använda min nya vårjacka.

Åh vad jag saknade Maria & Mindy igår! Tycker de är ljuvliga att se och lyssna på. Det blev ändå inte så mycket sofftid för mig igår. Var själv med killarna och med fotbollsträning, middagslagning och tvättning gick kvällen i ett naffs!

Pappa ringde och ville höra om London. Tyvärr hade han tråkiga nyheter om mamma. Hon har lunginflammation och ligger inlagd på sjukhuset. Nu var det längesedan sist (ett år) så vi får hoppas att hon samlat på sig krafter och kan tillfriskna snabbare.

Snart är det påsk!!




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards