Sylvia

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Sylvia - 9 mars 2013 20:55

Vi älskar London och Oliver ska flytta hit när han bli stor!

Idag tog Jonas killarna på egen hand under förmiddagen för att jag skulle få shoppa i lugn och ro. Underbart och väldigt omtänksamt. Fram tills idag har fokus legat på killarna bara. Vi skildes åt vid Piccadilly Circus och jag gick längs Regent Street mot Oxford Street och bara njöt. Inget regn idag för första gången sedan vi kom hit! Jag köpte ett par skor, en vårjacka, en väska och en necessär modell större. Väldigt nöjd och så glad!

Vi träffades till lunch igen och det blev goda sandwiches på en pub före fotbollsmatchen. På ett fullsatt Loftus road fick vi se fyra mål, varav tre till hemmalaget, Queens park Rangers. Stämningen var total!

Vi är här för att låta killarna uppleva London och de får bestämma mycket av vad vi gör och var vi äter. Vi åt på Planet Hollywood igår och det var total succé. Oliver sjunger alla sina vakna timmar på dygnet och gör sina "moves" och på Planet Hollywood är det helt ok. Det är ett poppis ställe och ikväll fick vi vänta i en timme på att få bord!

Ikväll är det ju mello hemma i Sverige och vi får försöka uppdatera oss via svt play. det är gratis wifi här på PH och på vårt hotell. Vi tror och hoppas Yohio tar hem det! Hoppas det funkar.

Nä, nu kom min "lilla" efterrätt, double brownie med glass och grädde! Inget GI på semestern inte!!




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards