Sylvia

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Sylvia - 3 mars 2013 15:01

Av Sylvia - 3 mars 2013 09:12

Godmorgon på er! Ligger i sängen och drar mig efter gårdagens middag i Gantofta. En mycket trevlig kväll, som alltid när vi träffas. Olivers fotbollskompis, Ludde med familj var också med. Kvällen gick i spanskt tema och Niklas stod för maten. Vilken man!! Tapas med gott vin och spansk öl. Jättegott! Givetvis blev det mello-tittande också, andra chansen.

Igår flyttade Zimba hem till familjen Thorssson får gott. Efter 2,5 år, med tappert försök att få honom att funka hos oss var det nu dags. Vi har ju till och med skaffat Wilma för hans skull, men hans rastlöshet och jamande upphörde inte med henne. Beslutet är noga genomtänkt och jag vet att Zimba kommer få det toppen hos våra vänner. Han har ju redan provbott hos dem en månad i höstas utan några som helst problem.

Idag blir det 4-årskalas hos barnens kusin Liam, lunchkalas. Får se om jag kommer ur sängen... Det är lite segt, skallen värker, rösten är obefintlig igen och jobbig hosta har adderats! Men men....

Snart London.....



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards