Sylvia

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Sylvia - 23 februari 2013 19:26

Direktrapportering från Malmö Arena och fjärde deltävlingen. Vilken fin arena. Fullt ös redan och publiken fylls på med jämn ström. Uppvärmningen av publiken har börjat. Det är mycket glitter, blinkande ljusstavar och fjäderboas. Stämningen är på topp. Värt att prova, speciellt för er med barn som gillar mello! Här råder feststämning.

Vi sprang på Alcazar, de ska vara med i pausunderhållningen. Jag knuffade fram Melvin (Olli och J var på annat håll)! Jag spanar för fullt efter Danny....åh Danny!


Av Sylvia - 23 februari 2013 17:32

Efter tre mysiga lördagar med mello hos goda vänner bär det nu av till Malmö. Ikväll ser vi melodifestivalen live i Malmö arena hela familjen. Barnen är uppspelta och jätte glada. Det är väldigt fnissigt och högljutt bak i bilen. Jonas såg genrepet igår och sa att bidragen var över förväntan. Jag hoppas innerligt att jag springer på Danny i kulisserna. Det mina vänner....då hade kvällen blivit över förväntan!!

Av Sylvia - 23 februari 2013 12:07

Känns som en bra lördag idag. Barnen är uppspelta och glada. Jonas och jag har precis gått en pw-runda längs stranden. Melvin är och tränar fotboll och Oliver spelar Xbox.

Jag har sakta men säkert börjat träna igen efter influensa och bihålorna! Tungt och det krävs mycket pepp! Melvin tycker det är kul att se mig träna och peppade mig rejält på crosstrainern i torsdags. "Kom igen nu mamma, det är bara två minuter kvar", "Är du trött mamma?", "Är det jobbigt mamma?" osv! Lite flams och trams blev det också, som ni ser på bilderna. Men 20 min allvar var det först!

Hörs senare igen. Då blir det mellorapportering....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards