Sylvia

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Sylvia - 17 februari 2013 13:53

MangoDream


4 cl Bacardi Razz

2 cl Mangolikör

Sprite och is




Av Sylvia - 17 februari 2013 13:13

Det blev en mycket trevlig mellokväll igår hos Thorssons med god mat och dricka. Har nu en favoritdrink som jag vet kommer att blandas många gånger här hemma. En perfekt sommardrink med smak av mango. Det var nog drinkarna som gjorde det så lätt att cykla hem sen!


Idag trodde jag vi skulle slappa men Jonas kom med förslaget att vi skulle röja på Melvins rum. Något som verkligen behövs. Efterhand som Oliver tömt sitt rum på leksaker har det hamnat i Melvins rum. Detta har resulterat i total översvämning av leksaker för alla åldrar. Skönt att sätta igång samtidigt som jag inte känner mig bekväm med kaoset.


Har bjudit hit lillebror med sina småttingar. Det passar ju perfekt att de plockar vad de vill ha nu när de får två boende. Ska bli kul att träffas nu när de äntligen frisknat till. Grävde fram en äpplepaj ur frysen och några bananmuffins och något annan sockerkaksvariant. Så fick jag rensat i frysen också!


Någon som vet var man kan skänka leksaker som man inte vill ha?

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards