Sylvia

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Sylvia - 10 februari 2013 17:58

Jo men visst! Nackspärr av något slag tror jag att jag vaknade med imorse. Jag har haft ont i nacke och axlar från och till länge och fått övningar av en sjukgymnast. Men erkänner att jag slarvar. Kände faktiskt redan igår under min promenad att det kändes konstigt helt plötsligt. Tur att jag köpt en vetekudde och sitter just nu i soffan och gosar med den!

Det var mellomys 2 igår och denna kväll spenderades hos Melvins bästa kompis Melker. Vi blev bjudna på fondue, vilket var supermysigt och gott. En massa goda såser (som jag älskar), oxkött, grönsaker och potatisgratäng till oss vuxna. Till och med kidsen fick en egen fonduegryta där de doppade priskorvar i och pommes till det. Sen såg vi mello och åt godis (jag glömde helt bort min diet kan jag säga)! Skönt och avslappnad kväll. Hängde med söta Doris hela kvällen och det var extra mysigt.

Melvin har varit på kalas hos Linus idag och då körde jag, J & Olli till Väla. Oliver behövde nya fotbollsskor. Vi lunchade på Mc D och även där finns ju Ceasarsallad! En lycklig Oliver hittade sedan "rätt" skor! Lite annat smått och gott blev det för mig. Jag söker ständigt efter någon bra produkt för mina lockar. Nu på vintern är håret extra torrt och statiskt. På Bellbox rekommenderade dem en produkt som enligt dem är bäst på marknaden, innehållande morrocanoil. Värt ett försök.

Jag tycker det är så fint med snygga ögonskuggor, men är väldigt försiktig själv med färger. Kör alltid på beige/brunt eller grått. Laila B Wahlgren och Pernilla Wahlgren har öppnat en egen bloggportal (se länk nedan till höger) som heter ModernMom. Där har de en tjej som bloggar om bl.a smink. Hon är verkligen duktig och tipsade om hur man lägger en snygg ögonmakeup för gröna ögon (vilket jag har). Så idag köpte jag mig en palett med tre ögonskuggor, vit/lila/mörk lila. Får väl stå och öva framför spegeln!!

Ljusen är tända, katterna myser, killarna spelar Xbox, Jonas jobbar hemifrån och jag slöar. Lasagnen står i ugnen och killarna ska få varsin gräddbulle till efterrätt. Söndagskvällen blir lugn!

Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards