Sylvia

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Sylvia - 24 januari 2013 19:09

Usch, inget vidare med mig idag så det blir ett kort inlägg.


Måste dela min glädje för att ytterligare ett kilo är borta från min kropp. Tre kilo efter två veckors (i måndags) GI-diet. Tog fram mina favorit jeans som jag köpte i London för något år sedan. Nu kan jag knäppa dem igen men de sitter fortfarande hårt som satan! Men vänta bara....


Dagens meny:


Frukost: 2 kokta ägg, GI-knäcke med brieost.


Mellanmål: 15 nötter och 10 vindruvor


Lunch: stekt bacon och äggaröra


Mellanmål: smoothie på soyamjölk, lite kesella och frysta jordgubbar.


Kvällsmat: stekt laxfilé med sesamfrön, stekta grönsaker (champinjoner, paprika, cocktailtomater) och smulad fetaost.


Idag lyxade vi dessutom till det på kontoret då blev det två rutor mörk choklad 70% med kokos!



Kram från mig och mina bihålor!!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards