Sylvia

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Sylvia - 23 januari 2013 19:44

Lustig influensa detta! Jag tyckte det kändes bättre i måndags och beslöt mig för att jobba igår. Vilket jag gjorde, men hela dagen igår kände jag mig jätte mycket sämre igen, precis som om det började om! Bestämde mig för att stanna hemma idag och eventuellt gå till doktorn. MEN så när jag vaknade i morse kändes det hyfsat ok igen! Det kommer förmodligen övergå i bihållsinflammation känner jag. Ingen kul känsla!

Jaja...nog om detta. Jag har jobbat idag och det börjar gå mot sitt slut för kontoret och min korta Landskronatid. Nästa torsdag är det tack adjö!

Melvin har haft simskola idag och simmar på som bara den. Denna terminen simmar han i den nya delen av filbornabadet. Det innebär att vi föräldrar får sitta på läktaren och spana på de små liven.

Efter middagen nu ikväll har det varit läxläsning och matteplugg för Olsson brothers! Matte är inte mitt favoritämne så jag hjälpte Melvin som är på en väldigt behaglig nivå! Jonas som är ett riktig mattegeni tog hand om Oliver. Oliver har matteprov på fredag och är nojjig för det. Förstår inte varför eftersom han verkar ha koll på läget!

Mycket mer finns det inte att skriva om idag. Jag känner mig helt utpumpad och hoppas killarna somnar snabbt ikväll så man får en liten stund i soffan innan sängen kallar. Ikväll har jag iallafall Jonas som sällskap.

Snart helg igen....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards