Sylvia

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Sylvia - 21 januari 2013 16:10

Livet är inte alltid på topp! Men det rullar på ändå. Oliver var inte riktigt på humör imorse och det fick både jag och Melvin känna på. Mitt tålamod var också något kortare efter en natt med dålig sömn och än är jag inte riktigt frisk. Trist att ryka ihop på morgonen! Lämnade dem båda i skolan (Oliver sa inte ens hejdå) och körde hem för att kurera mig.


Som vanligt gnagde det dåliga samvetet och jag mådde klart dåligt för att ha lämnat Oliver första dagen efter hans "sjuka" på det viset. Plus att jag inte vill han ska få ont i magen igen pga det :(


Åt frukost, tog en Ipren och vilade ett tag. Sen stod jag inte ut med mitt samvete utan for upp och fixade Olivers gardiner så att hans rum skulle vara fint när han kommer hem. Tokig är man!! Han bryr sig säkert inte om det, han är ju av det manliga släktet! Får se om han ens märket det. Putsade fönster, strök gardiner och fixade sen var jag helt slut! Vila resten av dagen, det är något som är helt säkert.


Hämtat Melvin på skolan och ligger nu på soffan och fikar och kollar in när Melvin spelar Skylanders. Jag har pratat med Oliver och allt var ok, han mådde fint och skulle hänga med en kompis ett tag. Ska hämta honom om en stund.


Som sagt, allt är inte rosenskimrande jämt. Även om jag föredrar att skriva om roliga saker.


Killarna och jag är ensamma idag och imorgon för Jonas är på kurs i Stockholm. Han åkte hemifrån redan 05:15 imorse!


Ha det gott!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards