Sylvia

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Sylvia - 12 januari 2013 16:04

Idag har vi alla varit fysiska! Melvin tränade fotboll 11-12 och då passade Jonas på att besöka gymmet. Jag tog en promenad i isande kyla som bet tag i kinderna, men skönt ändå. Nu är Oliver iväg på sin fotboll och Jonas följde med. Melvin hängde med Melker på bio efter fotbollen och är nu hemma hos Melker. Alltså har jag en timmes lugn och ro här hemma! Passar då på att blogga lite ;)

Igår googlade jag efter GI-snacks och hittade ett recept på knäckebröd som man även kunde ha som snacks. Jag gjorde om det lite så att det skulle bli ännu nyttigare. Hade de flesta ingredienserna hemma. Köpte bara pumpakärnor och mandelmjöl (som jag ville ha istället för dinkelmjöl). Jag tog ut plåten ur ugnen precis så jag hann få med mig några bitar till bion. Det var ok som snacks men helt underbart som frukost med smör och ost. Ni ska få receptet, jag lovar. Om ni undrar vilken film vi såg så var det "mammas pojkar" och jag råder er till att se den på dvd hemma eller inte alls. Blev besviken.

Om en timme kommer Jonas bror med familj och vi ska äta gott och strukturera upp våra sommarplaner. Ska bli spännande att se om vi kommer fram till ett beslut.

Ha en riktigt skön lördag!

Ps. Såg ni någon filur i HD imorse förresten :))

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards