Sylvia

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Sylvia - 11 januari 2013 13:56

Idag fortsätter jag på temat "nyårslöften".


Det är väldigt enkelt att ha en vision om hur man vill leva sitt liv. Men det är inte så lätt i vardagsstressen. Man ska vara duktig på jobbet, vara en glad och pedagogisk mamma och en perfekt fru!


Jag älskar mina barn "enda upp till himlen, månen och stjärnorna och om igen, i all oändlighet" som jag brukar säga till dem. Ofta. Men jag känner mer och mer hur jag måste få egentid och gärna med Jonas. Det konstiga är att jag får dåligt samvete för att jag känner så! Nu har vi i alla fall bokat in några helger framöver då farmor och farfar ska göra något med barnen så jag och Jonas kan få en helg för oss själva. Självklart har vi gjort så tidigare men det kan lätt gå halvår mellan gångerna!


Ikväll tjuvstartar vi med ett biobesök då det aldrig blev i mellandagarna när jag fick halsfluss. Ska bli mysigt men jag har ett STORT problem. Jag älskar lösviktsgodis och det är ju en del av biobesöket. Nötter och lite mera nötter blir väl min räddning. Eller har ni några tips på GI-godis?


Trevlig helg!


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards