Sylvia

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Sylvia - 7 januari 2013 19:15

Så var man igång igen, första dagen avklarad. Det var tungt i morse men det är ju inte så konstigt efter 16 dagars ledighet! Hur har ni själva haft det idag?

Tänk att 2013 är året jag fyller 40! Idag är det faktiskt exakt 6 månader till min födelsedag. Hm...undrar just hur man ska fira den dagen? En stor fest på stranden med alla nära och kära. Barfota, dansandes i sanden med en brinnande solnedgång som bakgrund. Jo...drömma kan man ju! Hade man kunnat beställa fint sommarväder så hade denna dröm kunnat bli verklig. Det hade varit den ultimata festen! En härlig resa till värmen är ju också lockande. Tur att det är ett halvår kvar....så jag kan fundera.

Nu är alla julsakerna borta! Tog en tur inom Plantagen idag. De har halva priset på alla sina gröna växter så det är bara att passa på. Några gröna ljus blev det också. Vill ha vårkänsla i huset och gärna ute också! Avskyr denna årstiden. Allt är så grått så det inte kan bli gråare. Önskar att man kunde bo utomlands fram till påsk.

Ha en skön kväll mina vänner!





Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards