Sylvia

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Sylvia - 30 september 2012 10:41

Lördagsmorgonen började på Örby ängar och match för Fortuna P05 mot HIF. Våra killar gjorde en kanonmatch i första halvlek och ledde med 3-2 i paus. I andra halvlek blev det omplaceringar i laget och mindre lyckade sådana. Men å andra sidan ska alla killar få prova de olika positionerna. Det blev förlust med 3-4 men vi kan konstatera att Fortuna och HIF är lika bra trots det!

Ett besök på Väla tillsammans med en miljon andra för att köpa lite mer kläder till killarna. Köpte lite grann vid skolstarten, men det räckte inte långt. Killarna har verkligen växt i sommar. För att göra det smidigt höll vi oss till en affär och köpte allt där. Zara har enormt fina barnkläder och är inte dyrare än andra. Vi åt lunch på Mc D till min stora besvikelse, men blev nedröstad!

Eftermiddagen bestod av lite städning och kvällen bestod av besök av min kära lillebror. Mysig och avslappnad kväll med mat i massor. Stekt kyckling, potatisgratäng, grönpepparsås och grönsaker. Till efterrätt blev det äpplepaj gjord på äpplen från trädgården. Oj...därefter hamnade vi i matkoma och godisskålen stod mer eller mindre orörd, tills barnen fick syn på den. Melvin och Melker hade sovmys hos oss och hade hur kul som helst. Stackars bror min fick stundtals känna sig nerbrottad!

Barnen höll sig lugna till kl 9 idag och frukosten serverades först kl 10! Till Melvins och Melkers stora glädje fick de nutella på frukostmackorna. Oliver som avskyr nutella höll sig på avstånd!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards