Sylvia

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Sylvia - 22 september 2012 16:26

Bland massvis av levande ljus och fina inredningsprylar spenderade jag fredagskvällen. Varmt och mysigt hade vi det och att det var riktigt höstrusk utanför förhöjde bara stämningen.  Ville ha typ allt och så kände nog de flesta som var där men trots det kunde jag hålla igen! Alltså inte helt om någon nu trodde det! Två ljuslyktor blev det...har ju inga sedan tidigare.....eeehh...not true!


Är väldigt sugen på att fixa till mellanrummet på ovanvåningen. Det blev liksom aldrig inrett klart när vi flyttade in då vi hade fokus på nedanvåning och barnens rum. Datorbordet ska bort eftersom vi inte längre har någon stationär dator. Mattan och soffbordet följde med från vårt förra hus och har gjort sitt. Mio möbelaffär hade stor annons i HD om utförsäljning pga flytt så hag och J körde dit efter lunch. Tyvärr inget där som var intressant. Tog en tur till Härliga Hem i hyllninge också. Hittade allt jag önskade och lite till där. Vill inreda rummet i New Englad style. Vi ska bl.a tapetsera med en stjärntapet. Köpte inget men nu vet vi vad vi vill ha, vad det kostar och vart vi ska inhandla det! Som sagt tänk om man vore miljonär....!


Ikväll är det kräftskiva i Svalöv hos J's bror. Ska bli nice! Barnen sover hos farmor och farfar inatt. Ska ha på mig mina nyinköpta kläder från Kph, kul. Så jag borde väl resa på mig nu och börja packa ihop oss lite. Hoppas på att få lite roliga bilder i kväll som kommer ut här sen :)


Oliver och hans klasskamrat Olle var och plockade majs i veckan här i Rydebäck. Idag kokte jag dem och stekte sedan dem i massor av smör och på med flingsalt. Det fick bli efterrätt efter dagens lunch. David, en annan klasskompis var här och killarna tyckte detta var fantastiskt gott. En bild som vanligt....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards