Sylvia

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Sylvia - 14 augusti 2012 20:30

Kommer ni ihåg att jag skrev om det mysiga fikastället vid Kiviks musteri häromdagen? Allt var så vitt och fräscht och jag blev speciellt förälskad i deras bord! Tog bilder så att jag skulle komma ihåg stället.

När jag och Oliver var på stan i fredags smet jag in i en inredningsbutik på Södra Storgatan vid cafe Annorledes, bara för att de hade 70% rea. Det fanns typ tio saker kvar men det räckte för mig som hittade en perfekt korg för 15 kr! På Hemtex hittade jag ett runt bordsunderlägg som jag tyckte skulle fungera till korgen. Duken som jag haft som skydd på vårt nyinköpta köksbord sedan vi flyttade in i huset för tre år sedan åkte väck när vi kom hem. Jag rotade runt bland mina prydnadssaker och fick ihop en del saker till min korg. Blev nöjd efter mitt pysslande som jag älskar att hålla på med. Passar alltid på att köpa små prylar när jag kommer över dem till bra pris, som tex den lilla HOME skylten för 10 kr från Kivik, den hamnade också i korgen! Även de små betonghjärtanen är ett sådant köp. Ljusstakarna från Ikea hade jag på bordet sedan tidigare, ljusen visade sig passa perfekt i färg.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards