Sylvia

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Sylvia - 6 augusti 2012 19:15

Nu är det verkligen nedräkning för en massa olika saker! Det är sista lediga veckan för mig med barnen efter en lång ledig sommar. På måndag sätter mitt nya jobb på 3etage i Landskrona igång och Melvin börjar på sitt nya fritids på stora skolan medan Oliver har ytterligare en ledig vecka kvar. Barnen har framförallt nedräkning till onsdag och en av årets "stora händelse" enligt dem och Jonas! Vi ska upp till Göteborg och Ullevi för att se Manchester United möta Barcelona. Melvin ska sedan på torsdag åka till Astrid Lindgrens Värld med farmor och farfar där de ska stanna över till fredag. Spännande tycker Melvin. Otroligt nog är det snart också skoldags och Melvin ska börja ettan och Oliver lämnar lågstadiet för att börja fyran. Stora barn....

På tal om aktiviteter så har jag gått och köpt mig en större almanacka för att få plats med alla barnens tider och information om samlingstider, matchstarter och annat smått och gott. Som hösten ser ut nu så är det fotbollsträning måndag, tisdag, torsdag och lördag. Simning onsdag och matcher lördag och söndag! Sen är det Jonas möten om kvällarna och tränarinsatser även för honom. Den lilla söta almanacka jag tidigare haft som var så himla smidig att ha i väskan är ett minne blått! Jag får väl se om en större almanacka kan hjälpa mig att pressa in någon aktivitet för mig......!!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards