Sylvia

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Sylvia - 3 augusti 2012 16:59

Efter gårdagen slappedag har denna dagen bjudit på mycket mer aktiviteter. Oliver och Fortuna spelade sina första två matcher i eskillscupen idag. Jonas är ledig och stack iväg tidigt med Olli. Jag och Melvin Sömntuta anslöt till andra matchen mot Anderslöv. En strålande insatts av våra röda killar efter en brakförlust i första matchen mot HIF 1. Det krävdes tydligen en rejäl spark i rumpan för att våra killar skulle vakna upp och ge järnet! Härligt att se dem blixtra till och kämpa tills matchen var slut och resultatet 5-3 till Fortuna. Oliver gjorde två av målen och var så glad.

Efteråt släppte vi av Melvin hos Melker och en trött Olli hemma hos oss. Jag o Jonas fortsatte till Landskrona där jag kollade in 3etage's nya lokal, mitt nya jobb fr o m 13:e augusti. Ska bli jättekul och även om jag bara skymtade lokalen genom skyltfönsterna ser det toppen ut. Nu gäller det att plugga in gator och områden i Landskrona. Vi åt lunch på Basilikan, farligt nära jobbet och väldigt gott. Spanade i några "Sylviabutiker" och ja...det ska nog gå bra att shoppa här också..hihi! Housing och Sia outlet ligger bra till!!


Ha en riktigt skön fredag och vi ses på fotbollsplanen i helgen helt enkelt!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards