Sylvia

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Sylvia - 24 juli 2012 20:46

Har tillbringat halva dagen på Fortuna strand tillsammans med härliga människor. Familjen Thorsson, 3/4 av familjen Lilja och min faster och farbror med killarnas nästkusin Alfred. Saknade Jonas som tyvärr jobbar.

Njutit resten av dagen och kvällen i trädgården. Melvin och jag badade i poolen (svinkallt) sedan soltorkade vi på våra nyinköpta solsängar. Livet leker! Men åter igen....önskar att Jonas varit ledig. Saknar honom om dagarna.

Imorgon ser det ut att bli lika härligt. Stranden är bokad och på kvällen kommer familjen Thorsson till oss. Det gäller att ta vara på dagarna och kvällarna då de lovat sämre väder redan till helgen.

Soligt varm kram till er alla fran mig!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards