Sylvia

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Sylvia - 22 juli 2012 20:23

Jo, nog får man kalla denna dagen för sommardag. Lite ironiskt nog ser det ut som om det fina vädret kommer nu när Jonas ska jobba. Äh, vi är såklart glada för alla soldagar vi kan få här i Svedala. Fy vad det är trist att hans semester är slut, det rent av suger, som barnen brukar säga.


Vi hade ytterligare en skön dag med härliga vänner igår. Fick så fina saker när de kom. En kryddlåda med färska örter och en födelsedagspresent till mig i form av en drinkbok, cupcakesbok och ett prydnadshjärta. Tusen tack för de fina presenterna. Familjen Persson/Möller kom till eftermiddagsfika och stannade till frukost idag. Gustav fyllde år igår så givetvis blev det tårta och skönsång. Det blev också som traditionen bjuder två fotbollsmatcher på kvällen. Första matchen spelade vi barnen mot oss vuxna, där barnen vann med 10-4. Efter det spelade vi familj mot familj och det blev vinst för oss med 5-1. 


Idag vinkade vi av Annelie & Co efter frukosten. Efter det röjde vi lite här hemma men förutom det har vi gjort så lite som möjligt. Oliver har varit på poolparty hos grannen Albin. Jag passade på att få låna deras hund Fiffi, hon är så söt. Jag, Jonas och Melvin tog en promenad i solen med Fiffi. Efter promenaden tog vi igen oss på en filt i vår trädgård med Fiffi. Hade gärna behållit henne längre men Zimba och Wilma hade nog haft lite att säga om det är jag rädd.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards