Sylvia

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Sylvia - 19 juli 2012 12:53

Det blev en lyckad tillställning igår med en massa sköna typer och snälla barn! Maten uppskattades och det är ju extra kul när man verkligen försökt komponera den perfekta menyn. Det var kul att träffa alla, min kusin Gith och Niklas som hade våra barns nästkusin med sig, Alfred 7 år. Genom dem har vi lärt känna två av deras grannar, Shirly och Stefan samt Marie och Erik som också hade sina två killar med sig, Oskar och Ludvig. Ludvig spelar fotboll med Oliver i Fortuna. Ett superhärligt gäng helt enkelt. Vi bjöd våra gäster på ett buffebord bestående av purjolökspaj, pestopaj, serranoskinka, tomatsallad med mozzarella, lax med fetaosttäcke eller med pestotäcke, ostmuffins toppade med skagenröra och stenbitsrom. Melontärningar, brietårta, salta kex gjorda på tunnbröd och till barnen en pastasallad, prinskorv och köttbullar. Kan ju säga att vi skulle kunna ha gäster idag också med tanke på hur kylen ser ut. Men idag ska vi köra till Halmstad och hälsa på barnens kusiner, Filip, Oskar och Ludvig.

Melvins öga ser fint ut. Det blev aldrig något jätte blåmärke eller svullnad som jag trodde.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards