Sylvia

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Sylvia - 16 juli 2012 23:02

   Nu börjar man så sakta vänja sig vid att vara hemma igen! Vädret gör en bara så förtvivlad. Man längtar så efter sin semesterledighet och nu ser man den regna bort. Jonas har denna veckan kvar och vi har bokat upp den med middagsbjudningar med vänner både borta och hemma. Det lär inte bli fler aktiviteter eftersom vädret är som det är. Vi hade "familjeråd" idag och kom gemensamt fram till att göra av med semesterbesparingarna på lite prylar som barnen hett efterlängtat. Faktiskt riktigt kul för oss vuxna också! Det blev apple för hela slanten!


                                                  
              


   Det blev såklart lite shopping på Mallorca också!! Ni som känner mig vet ju att jag älskar väskor...


  Skitläcker väska (enligt mig)! Sprang på den av en slump när vi jagade efter fotbollströjor till barnen i Alcudia stad. Den såg ut att vara dyr men kostade bara 180 kronor så den fick det bli till mig.


  Sommarväska i svart tyg. Denna väska fanns överallt i alla affärer på Mallorca i lika många olika tyger och färger. 70 kronor och den var min! 


   Nu till något helt annat! Melvin sover över hos Melker inatt och  det är första gången han sover över hos en kompis. Ska bli spännande att se om det håller hela natten. Han har iallafall ringt och sagt godnatt och det var inga tveksamheter då. Lustigt nog fick han åka en runda till akuten innan övernattningen började!! M&M hade spelat Wii och av misstag hade Melker träffat Melvin med handkontrollen över ögonlocket och det blev ett jack på 1 cm. Läkaren tejpade ihop det och sen var allt bra igen. Misstänker att han nog vaknar med ett blått öga imorgon!


                                                  
                                

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards