Sylvia

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Sylvia - 14 juni 2012 22:47

   Så var vi i Danmark och i Billund för att förse oss med simhud mellan tårna! Körde från Rydebäck kl 8 i morse och efter en liten fikapaus, innehållande mackor med stekt ägg och bacon, var vi framme kl 12. Det blev till att hoppa i plurret med en gång och killarna var ivriga att visa farmor, farfar, kusin Liam, Thomas och Jenny de olika vattenaktiviteterna. Farmor har satt ribban högt idag då hon hängde med upp i den värsta vattenrutschkanan. Hm...får se om jag vågar mig upp i den innan vi ska resa hem igen!! Pressen är stor....


   Vi bor alla i en superduper fin stuga som egentligen borde kalas enplanshus då det är mer ett hus än en stuga. Här är så himla fint. Idag fixade Thomas och Jenny kvällsmaten, en kall pastasallad och farmors goda, nybakade sockerkaka till efterrätt. Vi spelade en runda Yatzy och åt lite snacks på det. Nu har alla gått och lagt sig och det ska jag också göra. Imorgon väntar en ny dag med antingen ett nytt besök på Lalandia eller ett besök på Legoland. Vädret får avgöra vilket det blir.


      

 



                                       God natt!



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards