Sylvia

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Sylvia - 31 maj 2012 22:45

   Sista dagen på jobb idag! Projektanställningen är slut och nu väntar nya äventyr. Sommaren blir blandad med semestervikariat på 3etage och skön ledighet. I augusti ser det ut att bli nytt jobb i ny stad!! Spännande, eller hur?


   Melvin och hans "nollankompisar" har haft avslutningsfest på skolan ikväll för oss föräldrar. De sjöng så fint på både svenska och engelska. Glömde kameran och mobilen hemma så tyvärr kan jag inte dela med mig av hur fint det var. Efter uppträdet hade vi picknick i gräset. Mysigt prat med andra föräldrar och barnen lekte och hade kul. Ganska kallt men inget regn och solen visade sig någon enstaka gång och gjorde sig påmind med sina sköna värmande strålar. Sommaren...kom tillbaka, vi är många som saknar dig!


   Hämtade mina linser i veckan och gick förbi en blomsterbutik som hade jättefina skyltar i sitt fönster. Fastnade speciellt för en skylt och kunde inte låta bli att köpa den.....



                                  


                                                  

                                                  
                                            Så sant som det står skrivet!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards