Sylvia

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Sylvia - 27 april 2012 22:25

   Fredag och mys på hög nivå i soffan framför Let's dance med godispåsen i knäet!

                                             

                                           

   Oliver har varit på cykelkalas ikväll hos klasskompisar. Han var så nöjd och glad när han kom hem. De hade haft kul och de hade ju väldig tur med vädret. Att kalaset sedan slutade på pizzerian med mat och HIF var ju toppen. Det var en bra avslutning på skolveckan och det var han mycket väl värd. Vecka efter vecka har han nämligen haft alla rätt på veckans ord. Denna veckan var det riktigt svåra ord och dubbelt så många (19 st). Bara tre i klassen hade alla rätt och han var en av dem. Han har varit så flitig på övandet och verkligen kämpat. I början av veckan hade han typ ett rätt när vi började öva!! Blev så rörd när han ringde mig på jobb efter skolans slut och sprudlade i luren när han berättade att han hade haft alla rätt. Han var så glad. 


   Han har länge tjatat om att få en egen blogg....och jag har sagt NEJ! Men nu är det allmänt snack i hans klass om att de ska ha facebook, vilket jag inte tycker är ok. Det är dessutom åldersgräns på FB (13 år). Jonas resonemang fick mig att tänka om angående blogg. Nämligen att det är bättre han skriver i en blogg om det han gillar (fotboll mm) än att skriva små kommentarer på FB om typ ingenting! Sant! Ikväll när han kom hem från kalaset hade jag en liten överraskning åt honom...en egen blogg! Länken finns längre ner till höger bland de andra länkarna   

                                                  

                                        
                                                  

                   

                                                  


 

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards