Sylvia

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Sylvia - 22 april 2012 17:10

   Ni kommer säkert ihåg mitt "tjötande" om spegel för någon månad sedan! Den är ju inköpt i den fina lilla butiken "Lilla Bohaget" på Kullagatan. Kan verkligen rekomendera er att göra ett besök där om ni inte redan gjort det! De är med på FB också och där lottas det ut en massa fina priser titt som tätt. Jag brukar vara med och "gilla" och "dela" i hopp om att vinna, men man tror ju inte att man ska göra det innerst inne. Men i torsdags var det minsann min tur! Jag vann ett jättesött kakfat på fot med text. Blev jätteglad! Tror inte det finns något i den butiken som jag inte vill ha :))


   Wilma klarade operationen bra i fredags och hon äter och dricker. Hon skrämde mig dock innan idag med att verka slö och verka vilja dra sig undan. Fick rysningar i hela kroppen! Men efter en tupplur i min famn så piggnade hon till igen. Roxys hjärtfel visade sig två dagar efter kastreringen så jag ropar inte hej ännu! Just nu sussar hon igen i vår säng. Hon måste ha krage på sig så att hon inte slickar på såret, för det gör hon gärna. Jag låter henne vara utan kragen en liten stund per dag, men måste då ha uppsikt precis hela tiden eftersom hon gärna vill dra i stygnen...jirk!! Hon börjar vänja sig, tack och lov, vid kragen nu. I början försökte hon hela tiden backa sig ur den och när det inte gick så satt hon blickstilla i typ 30 minuter och surade! Hon är så söt....här på bilden ligger hon i protest och vägrar röra sig..

 


   Min bror och hans söta killar var här igår. De kom till HIF kl 14 och det var första gången som min bror kom itid till oss!! Det var mysigt att leka med killarna och när vädret slog om från ösregn till soligt och riktigt skönt väder lämnade jag de stora killarna och gick till lekplatsen med de små. Elias somnade i vagnen efter att ha gungat och skrattat sig trött. Tog en längre promenad med honom medan mellankillarna spelade fotboll ute. Jonas tog fram grillen och det blev premiärgrillning på 34:an för i år. GOTT!


Elias in action....

   


   Idag har vi kollat in Fortuna P10 spela säsongens första seriematch hemma på Örby i regn.

Det blev förlust :(( Men som sagt, det var första matchen så det återstår många till..."Fortuna är laget som aldrig....."

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards