Sylvia

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Sylvia - 9 april 2012 10:09

   Så är påsken nästan slut. Huset är fullt av tårta, cupcakes och godis i mängder.....HUR ska man nu kunna låta bli detta? Lika bra att sätta ner foten!! Imorgon kör jag igång GI på allvar. GI-rivstart som jag gjorde för 4 år sedan och då tappade jag 6 kg på 2 månader. Hoppas det lyckas igen då jag inte tappat ett gram med hjälp av crossen. Ska såklart ändå köra på den bara jag blir frisk från min förkylning. Hade hoppats på en lååång promenad längs stranden idag så man kan börja komma igång så nätt igen, men vädret känns lite trist.  Visst kan man ju gå ut ändå, men inte det är inte riktigt lika lockande liksom! Vi får se vad det blir av dagen...


  Svärföräldrarna har fyllt 65 och bjuder på en resa till Lalandia i Billund i Juni. Vi ska bo i en jättefin stuga (en sådan vi bodde i förra gången) och mysa, bada och även besöka Legoland. Ser vi fram emot, speciellt killarna och lillkusinen Liam.


 

     Sommarsemesterresan är också bokad & klar. Det blir Mallorca och Alcudia med J's bror med familj i juli. Det blir säkert riktigt varmt och skönt. Längtar redan!


                Dessa två resor är som en morot för att verkligen gå ner några kilo i vikt...så nu jäklar!



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards