Sylvia

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Sylvia - 5 april 2012 19:25

   Äntligen påsk och fyra dagars ledighet!


   J var ledig i måndags och gick på bio med killarna. I tisdags tog farfar hand om barnen och sedan sov de över i Svalöv. Idag har gammelmoster Bette ryckt ut. Jag och J hade så dåligt samvete förra lovet när våra killar fick gå på fritids och där knappt var några barn, så det kändes skönt att de fick riktigt lov denna gången.


   I tisdags efter jobb tog jag bussen ut till Väla, J kom ut när han slutade. Vi strosade runt, åt middag och shoppade lite vårkläder. Mysigt! Igår var det ÄNTLIGEN dags för ett besök hos frissan. Underbart att få håret klippt och slingat med ljusa slingor igen.  Nu önskar jag bara jag kunde bli kvitt min dunderförkylning och hostan som håller mig vaken flera timmar om nätterna :((

   Påskhelgen känns lagom! Vi ska ta det lugnt imorgon och tura med killarna och äta middag på båten. På påskafton är vi bortbjudna och det är alltid lika skönt att få komma till dukat bord. På påskdagen är det påskmiddag här hemma hos oss med min sida släkten. På måndag är det vila som gäller.


  GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

  

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards