Sylvia

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Sylvia - 1 april 2012 14:31

   Äntligen har årets tre tyngsta måndader passerat. Fastän april inte börjar på allra bästa tänkbara vis, så är vetskapen om att våren är riktigt nära nog för mig. Jag avskyr januari, februari och mars och är därför så glad över att det är den 1:a april idag. Har också lyckats lura Oliver idag! För visst måste man hålla i traditionen att luras den 1:a april. Jag fick Oliver, till sin stora förtvivlan, att tro att Messi skulle sluta spela fotboll genom att säga att det stod i aftonbladet på nätet....hihi!!! Det passerade några oroliga minuter innan han fick ett lugnande svar från Jonas att det inte var så!


   Oliver spelar Ramlösa Cupen med Jonas som stöd, Melvin är på barnkalas och jag fick tre timmar för mig själv. Tyvärr är jag dunderförkyld, hostar så det gör ont i kroppen och har i princip ingen röst kvar. Jag hade tänkt träna och sedan kolla på Oliver, men det blev inte så. Har tidigare i veckan köpt lite påskpyssel som jag faktiskt inte trodde jag skulle hinna göra, men nu fick jag ju tid till det. Riktig kul och här nedan får ni se resultatet.


                                                               Shabby Chic påskäggskit från Panduro


   

                                               Drygt en timme senare....


  

                                                  
        Jag blev nöjd!


 

                               Givetvis måste vi ha ett traditionellt färgglatt påskris också!


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards