Sylvia

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Släkthelg!

Av Sylvia - 19 februari 2012 19:55

   Så var det söndag! Veckorna rusar fram och normalt sett hade jag tyckt det var bra då jag inte håller av januari, februari och mars särskillt mycket. Nu vill jag bara bromsa tiden så att det typ aldrig blir 1/3 och slut på mitt jobb.


   Det har varit full rulle denna veckan och en del anspänning pga arbetsintervju och oro för mamma och pappa så i fredags somnade jag i soffan mitt under det inspelade finalavsnittet av "På spåret"! Inte konstigt tycker ni kanske, att somna framför tv:n en fredagkväll, men jag brukar faktiskt aldrig somna framför tv:n såvida jag inte är sjuk. I lördags blev det träning på crossen och sedan fick vi lunchbesök av bror min med sina pågar. Lagom till de körde hem kom pappa från sjukhuset för att få lite god mat och underhållning i form av Melodifestivalen och herr Ranelid (jag är fortfarande i chocktillstånd efter det framförandet). Mamma har piggnat till betydligt och kommer förhoppningsvis hem i början av nästa vecka. Idag har vi blivit bortskämda med söndagsmiddag hos Jonas föräldrar. God mat och god fika och lite avkoppling. Nu ikväll blev det till att bränna bort det på crossen! Fyra pass har det blivit denna veckan och jag orkar mer och mer. Vågen rör sig fortfarande inte ur fläcken till min stora besvikelse, men jag tror ändå att det känns som om kroppen börjat forma om sig lite. Eller så inbillar jag mig bara....!


   Barnen har sportlov kommande vecka och det innebär fritids måndag, torsdag och fredag. Tisdag och onsdag är de hos farmor och farfar. Ska bli skönt att få en ensam kväll bara jag och Jonas på tisdag, speciellt efter att Jonas haft en del jobbkvällar de senaste veckorna. Det ser ut att bli middag någonstans och  bio "En gång i Phuket".


                                                  



       


                          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards