Sylvia

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Sylvia - 2 februari 2012 16:56

   Det är mycket med killarnas huvuden nuförtiden!! Igår ringde Olivers fröken oss på jobb och berättade att Oliver trillat och slagit huvudet så att han kände sig yr och illamående. Det var bara att köra och hämta honom. Han fick sitta hos mig på jobb ett par timmar (närmare till sjukhuset därifrån). Men han piggnade till och sen blev det inte mer med det. En rejäl bula och ömt men annars ok. Stackars kille som precis fått sin tandställning som han inte jublar över och så nu detta. Men det kunde varit mycket värre, så vi ska inte gnälla. Idag har Melvin varit på återbesök på lasarettet och vi har fått besked på att röntgen av hans huvud visar att allt är som det ska. Utredningen av hans huvudvärk fortsätter och vi ska föra någon slags dagbok. Har även fått en tid till ögonläkare.


   Igår körde Melvin ett pass indoorwalking. Han skulle göra som mamma så klart! Tveksamt om jag verkligen ser ut som han i slutet dock!!


       


   Nu ska jag och grabbarna åka och lämna vår dvärghamster, Messi, som ska flytta hem till Therese och William. Ska bli mysigt att få se hur de bor nu när de har flyttat. God mat ska det också bli förstår jag, smaskens!



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards