Sylvia

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Sylvia - 12 januari 2012 21:58

   Jobbar hårt mot sötsuget varje dag! Nu är det ju fredag imorgon och mys med stort M och då ska jag unna mig lite gott. Nu i veckan har jag klarat mig på nötter, apelsiner och en ny favorit från min GI-bibel. Mixar frysta hallon med kesella och fruktsocker. Det blir som glass fast lösare. På toppen strör jag valnötter (som egentiligen ska vara torrostade), mums!!


   Jag och Oliver har varit på IKEA (vårt 2:a hem nuförtiden) och köpt sängbord till hans rum. Lite ljus och muffinsformar slank också med (och en korv i Olivers mage). Melvin har tröttnat på IKEA och vägrade följa med, han hade tur och kunde leka hemma hos Hjalmar istället. Det ska bli lite montering och bakande i helgen tror jag.


   Glasögonen kom igår och de sitter jättebra, riktigt sköna och snygga. Stör mig dock fortfarande på att de förra gick sönder.


   Ska bli skönt att få hålla helg igen. Denna första "normala" arbetsvecka gick trots allt väldigt smidig. Barnen har varit duktiga fast de har varit trötta om morgonarna. Det har varit en mjukstart utan läxor för Olivers del. På jobb rullar det på som vanligt ett tag till iallafall, skönt nog!



                                        Ha en skön helg mina vänner!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards