Sylvia

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Sylvia - 10 januari 2012 21:54

   Det var lite jobbigare att komma upp imorse och få barnen till att vakna såpass mycket att en macka kunde passera läpparna, tuggas och sväljas! De insåg att igår inte bara var en engångsföreteelse utan att det är vårterminen 2012 som satt igång. Önskar själv att det bara varit någon miss och att vi hade några dagars sovmorgon till. Är ingen morgonmänniska och kommer aldrig att bli.


   Är seg överlag och humöret är inte på topp. Nya året börjar inte vidare bra med att troligtvis bli arbetslös 1:a mars. Det suger, som barnen brukar säga! Det suger BIG time!!


   Idag har det ändå varit lite guldkant på vardagen eftersom jag träffat gamla goa tjejer på Harrys ikväll. Vi hade alla lite halvångest efter julens frossande och som tur är hade de andra sådan karaktär att de tog Ceasarsalladen på menyn. Jag hängde på. Det hade räckt med att en av de andra tjejerna hade valt någon fet och sliskig hamburgare så hade jag inte kunnat motstå att göra det samma. Ingen efterrätt blev det heller! Shit alltså! Borde hänga med dessa tjejer varja dag känner jag. Är grymt stolt över mig själv att jag tog det nyttiga alternativet. Men jag är faktiskt hungrig nu!!


   Ska ta och hoppa isäng nu och hoppas på att jag är på bättre humör imorgon. Har fått sms om att mina nya brillor kommer med posten imorgon. Bara det är ju kul.


                                                  




                                           

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards