Sylvia

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Sylvia - 26 november 2011 15:11

   Idag var det dags att plocka fram glöggmuggarna och lite annat smått och gott. Två väldigt "hjälpsamma" katter var pigga på att kolla in allt spännande papper som fanns i lådorna. Zimba fann sig snabbt tillrätta i en av lådorna och snart vågade sig Wilma också ner till honom. Där låg de och hade det skönt ett bra tag. Jonas som höll på att röja med trädgårdsmöbler och vinterförvaring på vinden, kom in för att lägga upp de tomma jullådorna på vinden. Där fick jag rycka ut och rädda mina små sötisar från en lååång kall vinter på vinden. Jonas hade säkert tyckt det var skönt men nej..nej och åter nej!


                                                

     

        

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards