Sylvia

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sylvia - 13 oktober 2011 17:45

   Dåligt med desserttips från er läsare måste jag säga... .


   Veckan som skulle bli lugn och fin blev en skitvecka så långt iallafall. Har fortfarande hoppet uppe om att sista delen av veckan blir fantastisk. En gammal släkting, Gunni, har gått bort och mamma är sjuk och ligger på lasarettet efter ambulansfärd dit i måndags. Stackars pappa fick häcken full med allt kring Gunnis bortgång och oro för mamma. Det enda jag kunde göra var att ge stöd via telefon.


   Känns löjligt att beklaga sig över att jag nu, efter fem veckor börjat känna mig bättre i snoken och huvudet, vaknade med halsont och snornäsa. Oliver började igår och har varit hemma från skolan idag. Jag och Jonas har delat på VAB:andet. Imorgon rycker farfar in. Hoppas, hoppas att det inte blir sämre med Oliver för trots en dunderförkylning är han inte jättesjuk och borde kunna sova hos farmor och farfar på lördag med Melle-Pelle. Det vankas ju lite fest här hemma och det hade varit himla trevligt om det blev av.


   Provade nytt recept till kvällsmaten här ikväll, "köttfärsomelett i ugn". Riktigt gott, den lär vi göra fler gånger..mums! 

GI godkänd  

http://www.tasteline.com/Recept/Kottfarsomelett_i_langpanna

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards