Sylvia

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Sylvia - 21 juli 2011 18:47

   Hade en väldigt lugn dag på jobb igår. Gick ut på lunchen och passade på att shoppa lite på stan nu när det lyser röda prislappar i alla skyltfönsterna. Det blev ett linne och ett silverhalsband. Jonas ringde under dagen och berättade att killarna ville sova ännu en natt så jag kom hem till ett tyst och lugn hus igen. Det kändes helt ok då jag redan hade planer för kvällen. Jag träffade söta Therese på strandkrogen. Det hade jag längtat efter. Vi drack vin och pratade tills solen gick ner, sen fortsatte vi hem till mig och pratade ytterliggare en stund. Jättemysigt. Tack för igår Therese!


   Lite trött idag när klockan ringde kl 07:00. Det blev ju ganska sent igårkväll. Lugnt på jobb idag med och jag känner att jag börjat varvat ner inför semestern. Jobbar sista dagen imorgon sen är det tre veckors semester tillsammans med övriga familjen. Härligt!


   Skönt att ha mina killar hemma igen. De har badat på Röstånga friluftsbad två dagar, paddlat kanot, grillat och suttit uppe sent och kollat på film. Grabbdagar helt enkelt. Jag är tacksam för mina dagar i lugn och ro.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards