Sylvia

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Sylvia - 10 juli 2011 15:43

   I torsdags blev jag uppvaktad på sängen med skönsång från mina tre killar! Äntligen fick jag mitt armband som vi köpte på Tiffany & Co i London. Det blev även ett par tygskor och BH/tros set samt, såklart, superfina teckningar från barnen. För övrigt var det jobb, dagis och fritids som vanligt. På kvällen blev det lite extra god mat, vin och jordgubbar. Fick många och fina hälsningar på FB vilket värmde mycket.

  


  Igår var det släktkalas och vi passade även på att fira pappa som fyller 65 år på onsdag. Tjocka släkten var på plats kl 15 och sista gästerna lämnade oss vid 22:30, precis då de första regndropparna föll. Vi hade en underbar dag med god tårta som farmor bakat och mycket poolbadande för alla kusinerna, 8 killar. Precis som förra året tog vi alla en tur ner till stranden och de som ville passade på att ta ett kvällsdopp i det nu ca 22 gradiga vattnet. Sen blev det laxpaj, med kall dillsås, panrich och sallad. De som inte ville ha laxpaj fick stekta nypotatis och kassler. Efter detta blev det såklart gottebord och goda drinkar! Kanonväder, kanon sällskap, fina presenter (kuddar, olivträd, söta lampor till sovrummet, klocka  m m) alltså en mycket mycket bra födelsedag! Nu väntar en veckas semester och jag hoppas att Melvin som vaknade med huvudvärk och feber imorse inte blir sämre.





  

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards