Sylvia

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Sylvia - 1 juli 2011 19:46

   Idag är det två år sedan vi skrev på papperna för vårt hus här i Rydebäck. Kunde inte låta bli att tänka på det idag då vi haft en del tillträden på jobb.

Kommer ihåg den kittlande känslan när allt var klart på banken och vi körde till huset som nu var vårt. Det var en sådan härlig känsla och jag kommer ihåg hur uppspelta och glada vi var. Minns också hur fint det var när vi kom körandes längs Fortunavägen och vi såg det glittrande spegelblanka sundet och Hven. Den utsikten gör mig varm fortfarande varje dag jag kör hem. Inte en dag har vi ångrat beslutet att flytta hit.


          

                      


                                    solnedgång vid Fortuna Strand


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards