Sylvia

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Sylvia - 31 maj 2011 15:56

...nu är det skärpning som gäller!! Har ju inte bloggat så mycket på senare tid och ja, ibland räcker inte dygnets timmar till för allt man skulle vilja göra.


   Jo bara en supersnabb uppdatering! Hade grym träningsvärk i benen i tre dagar efter min premiärjoggingtur! Skitskönt faktiskt. Tyvärr har jag inte kommit ut på fler rundor men jag är sugen! Vill ju se om det bara var en engångföreteelse eller det verkligen fungerar. Helgen rusade förbi som ett snabbtåg! Fotboll för hela slanten både lördag som söndag. Knatteträning för Melle och match för Oliver och slingor för mig i lördags och kvällen avslutades med championsleaguefinal. I söndags spelade Melvin sin premiärmatch mot Gantofta och han fick göra mål...lyckan var naturligtvis stor. Resten av söndagen firade vi morsdag med mina föräldrar och lillebror här hemma hos oss.


   Mycket på jobb nu när det är månadsskifte. 14 tillträden uppdelat på idag och imorgon. Men det har gått bra såhär långt! Ser fram emot lite ledigt på torsdag även om både jag och Jonas jobbar fredag så har vi ytterliggare 3 dagars ledighet på det. Känns skönt! Ska försöka fixa lite i trädgården så vi blir klara nu när häcken är på plats. Annelie och Jörgen ska komma på besök med sina goa pojkar och på söndag är det Röstånga som gäller och Jonas mamma som ska firas (morsdag igen då!). Synd att säga att man är sysslolös! 


  Nä..nu ska jag leta upp Melvin och byta om på honom. Klockan fem är det dags för hans fotbollsträning på KG! Helt ok att stå där idag i detta underbara väder.



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards