Sylvia

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Sylvia - 25 maj 2011 21:59

   Nu är ordningen återställd ett tag igen. Jonas har normala tider igen efter att mer eller mindre varit på jobbrelaterade kvöllsträffar och en Italienresa de senaste 9 dagarna.


   Jag firade min första lediga kväll på ett tag med att jogga...........vilket jag aldrig trodde jag skulle lyckas med!! Har alltid fått kramp i lungorna och slutat efter typ 200 meter. Fick ett tips av en annan fotbollsmamma om att inte springa för fort. Vilket jag inte tyckt att jag gjort de få (verkligen få) gånger jag försökt. Jag ville  i vilket fall som helst komma ut och om jag inte orkade springa kunde jag ju gå som jag faktiskt älskar att göra. Gjorde upp delmål på min framfart och chockad av att jag hela tiden kunde skjuta fram delmålen kändes helt otroligt. Häftig känsla! Jag såg kanske töntig ut med tanke på HUR sakta jag joggade MEN jag JOGGADE! Tog mig från vår gata, ner mot Fortunavägen, fortsatte ner mot stranden och Fortuna Strandkrog. Förbi Rosa kiosken och Tegel mot centrum och konstgräsplanen.....Stannade upp en gång och promenerade 300 meter då det blev en raksträcka från Tegel och upp mot skolan som gick svag uppför och sög musten ur mina ben.  Är grymt stolt över mig själv.


   Hann se de sista 30 minuterna av Olivers träning. Har liksom blivit lite smittad av fotbollslivet och ville gärna se grabbarnas framfart på planen. Som vanligt stod Melvin och kickade sidan om planen. Den killen tränar minst fyra gånger i veckan faktiskt!! I helgen vankas det match för båda killarna. Melvins första någonsin och han längtar såååå. :))))

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards