Sylvia

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Sylvia - 22 april 2011 15:15

   Njuter i fulla drag av min ensamhet just nu. Sitter ute i solen och bara slappar. Jonas och sötnosarna är på HIF. Är lite seg efter en trevlig tapaskväll hos en av mina kollegor igår. Ett roligt initiativ då alla var bjudna med sina respektive. Vi satt ute hela kvällen, åt och drack gott. Hemma hade killarna det bra med Mimmi som satt barnvakt. Tack Mimmi!


   Idag är det träff hos min kusin Gith och hennes familj. Ska bli riktigt trevligt då vi inte träffats på ett tag. Blir förhoppningsvis en utesittarkväll ikväll också.


   Nä...nu ska jag gå in och göra klart barnens påskägg medans de är iväg. Det gäller att passa på! Ikväll ska de sedan gömas, fisk, fågel eller mitt emellan!


                                         Ha en skön Långfredag!   


                                               

                                              

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards