Sylvia

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Sylvia - 16 april 2011 10:11

   Fåglarna kvittrar, körsbärsträden blommar precis utanför vårt hotellfönster och luften är full av syrendoft...det är vår i London!


   Checkade in i torsdags eftermiddag och begav oss genast ut i London vimlet. Njöt i fulla drag av att äntligen vara här. Vi fikade på Starbucks och utforskade Oxford street. Ordnade med biljetter till musikalen "Thriller" och vid 22-tiden återvände vi till hotellrummet.


   Igår var det stora shoppingdagen. Inte en butik missades på Oxford street och Regent street. Det blev en del inköp för bådas del. Givetvis lite inköp till killarna på Lillywhites. Fotbollar och Manchester United prylar önskades. Jonas överaskade mig med att dra in mig på Tiffany & co på den lyxigaste av de lyxigaste gatorna, New Bond street. Hade aldrig vågat gå in där annars men nu ville han köpa ett fint stelt silverarmband till mig som en tidig födelsedagspresetn...vem tackar nej till det? Not me!!! Överlycklig lämnade jag butiken med en turkos liten påse med en lika turkos ask med vit rosett om.

Vi kom tillbaka till hotellrummet vid 17-tiden bara för att byta om till lite finare kläder och sedan bege oss till musikalen. Den var vrål bra och i slutet stod publiken upp och dansade. Kan varmt rekomenderas. Det blev sen middag igår...klockan 22 satt vi och åt på en mysig restaurang!


   Idag är det Jonas dag! Fotboll står på schemat...West Ham-Aston Villa i eftermiddag. Nu ska vi bege oss ut i vimlet igen.....


                                    Kram till er därhemma i vårsolen! 

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards