Sylvia

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sylvia - 12 april 2011 21:37

               

                                  London...snart kommer vi...


   Hade en fantastisk kväll med Melvin i måndags då vi passade på att besöka Cirkus Olympia här i Rydebäck nere vid stranden. Jag njöt av hans skratt och upprymdhet hela kvällen.  Vi cyklade ner till stranden där cikustältet reste sig och tillsammans med hans dagiskompis Hjalmar och hans familj fick vi se allt från jonglörer, roliga gubbar och kameler. I pausen passade Melvin på att rida på en häst. Efter två timmar cyklade vi hem och då klagade Melvin över huvudvärk. Efter lite iprén somnade Melvin sött men vaknade igen efter två timmar och hade lika ont. Helt plötsligt kräkte han över hela sängen och sig själv. Bara till att bädda rent och duscha av honom. Sen somnade han som en stock och sov hela natten....! Har varit hemma idag med honom och faktiskt varit på vårdcentralen för en liten check då vi var lite oroliga för att det hade med krocken på barnakalaset att göra (lätt hjärnskakning eller något). Så var inte fallet tack och lov. Han har varit på toppen humör hela dagen och vad det än nu må varit så hoppas jag det inte upprepas.

                                                         

   Haft mysdag med barnen. Jag och Melvin hade köpt små grodbakelser på Ica Maxi som vi mumsade i oss när Oliver kom hem från skolan. Sen har vi bara slappat, ritat påskteckningar, gjort en påskhatt till Melvins påskfest, kört Oliver till fotbollen och tittat på TV. Från och till har jag tagit fram kläder och strukit det som ska med till London. Blev lite nervös där ett tag när Melvin började kräka...såg framför mig hur vi skulle insjukna i maginfluensa en efter en. Är fortfarande lite nervös....vill så gärna komma iväg. Även om jag kommer längta efter mina små prinsar.


                                                  

  Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards